Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 27 oktober 2012

Redan lördag! Idag vann Cecilias lag sin första handbollsmatch, så kul och det peppar dem ännu mer när de ser att de kan.
 
Vi är nu på landet, så skönt att inte gå på varann hela tiden. Vi gör vi väl iof inte det i stan heller men det är ju avsevärt mindre ytor där. Helt obebott är det dock inte här...mössen trivs bra. Jag hoppade verkligen till när jag tände i Jonathans rum när en mus kilade över golvet. Nu har jag gillrat fällan, men det kanske i slutändan blir katterna som får göra jobbet.
Det går ju ann när det är möss, glad om jag slipper råttorna! Då lär jag inte sova gott i natt om de tassat fram.
 
Följde med äldsta dottern när hon skulle ta en ridtur i skogen, så härligt det var. Solen tittade fram så när hon tränade lite olika moment med hästen så satte jag mig på en sten och njöt av de värmande strålarna och snön runt ikring glittrade så fint.

Nu en  sen kopp kaffe och fortsätta att ta det lungt, det mår jag bäst av :)
 
Puss och Kram
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar