Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 23 februari 2013

Fototillfällen...

Idag när vi åkte ut till Ulvstorp så skulle jag ta med mig kameran...vilket jag glömde! Var väl iof ingen större katastrof, men självklart så dyker det upp fina fototillfällen efter vägen. Först ser jag en älg som just är i färd att ta sig över stambanan, tänke er vilken häftig bild det kunde blivit. Sen ser jag hur en vacker räv står med huvudet nertryckt i snön troligtvis fanns det väl en gobit där under. Även denna situation kunde blivit rikitigt bra på bild!
 
Så det jag idag kan visa upp är i stället ett, som jag ser det, fynd. Hittade en söt liten möbel till hallen på jysk. priset var redan nedsatt till 150 (från något på 200). Jag köpte den sista men det visade sig att den var rejält skadad i bordskivan så jag lämnade tillbaka den. Fick då ta utställningsexemplaret som också var skadat till en summa av 75 kr...det var väl bra :)
Skadan störde mig inte eftersom jag verkligen vill ha möbeln!
 

 
I kväll har jag varit hos min syster och firat systerdottern Nathalie som blivit 18 år! Mycket trevlig kväll med släkten :)
Men nu blir det soffan och titta på serien Mr Selfridge
 
Puss och Kram
Susanne
 

1 kommentar:

  1. Det var retfullt på kameran.... men jag kan se både älgen och räven framför mig. Fint blev det i hallen, det är kul att förnya lite och speciellt när det nästan är gratis... Kram =)

    SvaraRadera