Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 20 februari 2013

Inga cellförändringar!!!

Så kom provsvaren som jag väntat på. Det är verkligen en härlig känsla när ens läkare säger "Susanne jag har bra besked att komma med" eller något i den stilen, jag lyssnar nog bara efter ordet bra!
Sen är det förståss så att min strupe bör kontrolleras var eftersom med tanke på allt som varit. Närmast i tid är nu nya blodprover för att kontrollera blodvärde, B12, folsyra...så var det säkert något mer. Samt att göra ultraljud av gallan då jag reagerar starkt på fet mat inte minst då vispad grädde...så får jag ju svar på varför jag får så vansninnigt ont när jag ätit det. Sen hoppas jag på att de snart plockar bort venporten, inte så mycket för att den stör mig, men jag vill lägga så mycket som möjligt av detta bakom mig nu och gå vidare.
 
 
 
Jag var på vattengympa i måndags, hm det var kul och jobbigt men jag kunde inte genomföra hela passet då jag tyvärr ätit lite för nära inpå. Det kändes verkligen som maten flöt längre och längre upp i matstrupen. Men det kommer bli fler ggr, synd bara att det är såå kallt i Nässjös badhus.
 
Nu blir det sängen, har en förkylning på ingång så det är dags att vila nu.
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Åååååå vad jag blir glad för din skull! Så härligt!!! Klart att det går bättre nästa gång på vattenjympan, vila dig nu så att du inte blir sjuk. Massor av kramar!

    SvaraRadera