Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 10 februari 2013

Gastroscopi avklarad, men jag väntar på resultatet av proverna som togs i matstrupen. Som vanligt tar jag lugnande så undersökningen har jag inget minne av. Är med på bedövningen i halsen samt när de sätter fast munstycket i munnen sen är det tomt fram till jag vaknar nästan 1 timme senare. Vet inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska formulera det läkaren sa efteråt så jag väntar nog med att säga mer än så här tills jag fått svar...
 
I fredags tog jag med mig våra döttrar på en helgresa och besökte vänner i Eskilstuna och i Linköping. Haft en trevlig helg och hunnit med många besök :) Hade gärna stannat längre och hälsat på ännu fler. Men då vi står i färd med att sälja huset så är det mycket runt i kring det som ska ordnas. Affären är inte klar ännu men vi hoppas på att det blir klart i veckan...Annars flyttar vi tillbaks i april och fortsätter jakten på ev. intresserade.
 
 
Puss och Kram
Susanne
 

1 kommentar:

  1. Tack för titten, den var kort men det var kul att se er! Håller tummarna! Kram

    SvaraRadera