Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 19 maj 2013

Det lyckades!

Sakta närmade jag mig fru svan...eller om det var herr, svårt att säga de ser ju likadana ut! Hur som helst den som låg i boeet väste en hel del åt mig, men jag satt mig på huk och pratade lite stilla med den. Mycket snabbt kom den andra parten till undsättning, men de tog min närvaro med ro och så reste sig "hen" upp och visade sin 8 ägg :)
 






 
Svanar är ju otroligt stiliga men det finns ju fler...
 


 


 

Här har vi en eller kanske två som tycktes posera framför kameran!

 
 
God natt
/Susanne
 
 Hm...det blev visst inte publicerat som tänkt! Men nu gör jag det om än en dag efter att det skedde.
 

1 kommentar:

  1. Det var inte illa! Och fina kort på både Skäggdopping och Sothöna. Du är en duktig fotograf!! =) Ha en bra vecka!! Kram

    SvaraRadera