Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 29 maj 2013

Musikal

Hejsan, ikväll har jag varit på en otroligt bra musikal som genomfördes av årskurs 9 (elevens val gruppen) på Norråsa skolan. Äldsta dottern är med där och varje år har de framfört fantastiska koncerter, i vår blev det alltså koncert som var uppbyggd på Mamma Mia konceptet...deras hette Mamma Maggan :)

Skulle gärna visa många bilder men jag har ju inte frågat övriga i ensamblem om lov så det får bli en bild på dottern.
 
Några klädbyten blev det under showen
 
 
Hade gärna sett och hört dem en gång till
Extra kul är det att följa dessa elever eftersom jag haft så många av dem i slöjden, och det som gör det speciellt är att de är bland de första eleverna jag hade och de var (och är) otroligt goa "ungar" hela högen!
 
Nåväl, nu till lite annan uppdatering.
 
Idag kom så kallelsen...jag ska den 7 juni operera bort gallblåsan. Jippi borde jag väl säga, ja jo det ska bli skönt att få det hela ur världen och hoppas på att problemen minskar. Men varför just den helgen!!!Skulle ju åka till Göteborg den 8 juni eftersom Louize ska på konert då och jag tänkte hälsa på goda vänner. Men men det får vi lösa på något sätt iaf. Det är så många som står i kö till operation så jag kan inte skjuta på den.
 
Det blir nog bra i slutänden.
 
Nu god natt och titta gärna in en annan dag !
 
Puss och Kram
Susanne 
 

1 kommentar:

  1. Den musikalen skulle man gått på förstår jag. Typiskt att op:n skulle krocka med annat, men som sagt det är nog bäst att göra den nu, så du hinner komma igen till ni ska till Italien! Tiden går ju rasande fort nu. Tittade i kalendern innan och insåg att varje helg i juni är uppbokad..... svisch kommer det att säga - med början imorgon. Kram =)

    SvaraRadera