Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 3 maj 2013

Har under mina snart 7 år som anställd i Nässjö som slöjdlärare aldrig varit på en after work! Men idag så blev det av så man kan väl säga att det finns vissa fördelar med att bo i stan. Visst hade jag kunnat gå tidigare också men det blev så väldigt mycket smidigare nu när jag kunde gå dit och gå hem. Det blev iaf ett par timmar med kollegorna på "neutral" arena och det gör jag gärna om:)
 


I morgon åker delar av vår familj till Linköping, som vanligt är det så många jag vill träffa men nu lägger vi framförallt fokus på familjen Gustafsson och det ska bli sååå trevligt!
Och snart är sommaren här och då hoppas jag på att få träffa alla goa vänner utan att stressa runt.
 
Tillåt mig att baka 1 år bakåt i tiden...så här mycket grönskade det i maj förra året, vi ligger lite efter kan man lungt konstatera. Men väderprognosen för de närmsta dagarna ser ju helt klart godkänd ut och då  exploderar väl alla träd och buskar fullständigt.
 
 
 
Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Oj, vi ligger verkligen efter! Underbar blid det där. Har varit i trädgården hela dagen. =)

    SvaraRadera