Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 5 februari 2014

Ett år äldre och jag är glad för det sen spelar det ju inte jättestor roll vart man befinner sig...jag fick oväntat besök iaf och blev grattad hela kvällen!
Blev glatt överraskad när en Linköpingsvän knackade på men en liten present och strax därefter stod plötsligt mamma, syrran och hennes två döttrar Nathalie och Stephanie i rummet och sjöng. Jag visste att Staffan skulle komma men han var inte med dom så vi fikade och hade en trevlig stund. Efter ytterligare en stund dyker maken upp och med honom svärmor med sambo Lasse så då blev det mer fika :)
Jag vet att mina barn hade velat åka upp också men jag sa att vi firar när jag kommer hem istället, det hade blivit så segt för dem att åka fram och tillbaka sådär på kvällen. Jag fick ta till det närmsta träff vi kommer i det läget...skype!
 
Så lite kort lägeskoll
Röntgades igår och det såg bra ut, men lik förbaskat så läcker det fortfarande. Jag vill ju bara att det ska vara bra nu efter senaste ingreppet. Sårdränaget har dock tagits bort idag, och #¤&%¤# ...vad ont det gjorde i skinnet och inne i kroppen! Det gick verkligen inte att hålla tillbaka några tårar där inte.
 
När det kommer till det andra dränaget så tycks läkaren vara lite konfunderad och säger inget om hur lång tid detta kan ta...med risk att ge mig fel förväntan.
har diskuterat lite om permisson igen, med hemsjukvård undertiden det läker och det tål att tänkas på.
Lite skrämande är det att åka hem med ryggbedövning och dränage samtidigt som det vore så härligt!
 
Hur ska jag göra???
Jag funderar ett par dagar
 
Nu natti natt
Puss och Kram
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar