Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 10 februari 2014

Permisson...

Då har det gått några dagar och jag har funderat lite grann liksom läkarna...Resultatet av det blev att de lite försiktigt prova att ta bort ryggbedövningen igen och sätta in medicinering i tablettform. Jag blev väldigt skeptisk och trodde inte alls på idén, men visst om det gjordes sakta så var det väl värt ett försök. Så i fredags började vi det hela och det gick bra första biten sen när sista etappen på söndagen genomfördes gick det inte lika bra längre, jag var bara yr och nedstämd och hade ingen aptit samt spydde av minsta lilla rörelse. Så idag är jag återigen uppkopplad mot ryggbedövningen och det känns sååå bra igen! Hemgång är fortfarande aktuellt som det ser ut men med ett par dagars förskjutning.
Hemma har de sportlov och det hade ju varit trevligt att komma hem en sväng innan det tar slut så jag kan få vara med familjen lite extra. Även om det inte handlar om att vara så sportig, utan mest mysa inne och bara vara. Sporta får vi göra i Säfsen i mars om det finns någon snö kvar där då.
 
Så här såg det ut förra året iaf
soligt och härligt väder och bra skidåkning!
 
 
 
Puss och Kram
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar