Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 28 februari 2014

2 veckor hemma

Sådär, då har jag snart varit hemma i två veckor och hur är läget då? Jodå, det går framåt och jag behöver inte ta värktabletter så ofta även att jag fortfarande har en hel del värk. Tränar försiktigt upp styrkan i hela kroppen, lite hantlar och små promenader ute i vårsolen. Har fått så många fina blommor av släkt och vänner/kollegor så det är verkligen vårkänsla här inne i lägenheten också (inte bara ute).
Fick lite tomatfrön av min kusin, de är satta och det har t.om kommit upp små fina plantor. Nu har vi väldigt varmt i lägenheten så de växer dessvärre lite för fort så jag måste hitta någon svalare alternativ.
 
Idag fyller mamma år så imorgon blir det en tur till Stolpen för lite firande
Grattis mamma!
 
Något annat som hänt...ja dotterns häst är inte riktigt pigg, han har fått en så kallad hovböld som vi nu behandlar efter alla konstens regler. Detta efter att vi i onsdags var på hästkliniken i Vaggeryd, tur han är försäkrad...det är inte gratis att bli sjuk! Vilket även jag erfar efter lång sjukhusvistelse.
 
Nu lite lunch.
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Då går det på rätt håll! Hoppas nu att hästen piggar på sig också. Kram

    SvaraRadera