Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 13 januari 2012

Bra start på dagen ...

Började dagen med att köra barnen till skola och förskola, sen åkte jag hem till min storasyster Marie som bjöd på en riktigt smarrig räkmacka! Vi satta och pratade om all möjligt och hade en trevlig förmiddag. Sen åkte jag hemåt och tog vägen om Rostedt och köpte en semla till min man (själv äter jag inte det). Vi tog en liten fika och sen tog jag en 40 minuters promenad i skogen i ganska raskt tempo, det var skönt men lite kallt. Såg så vacker is men hade tyvärr inte kameran med mig så det blir morgondagens uppgift att gå till samma ställe och fota lite.

Hemma igen blev det korv med bröd till lunch och sen var det dags att hämta barnen igen och ett par extra barn...en kompis till Jonathan och kusin Stephanie. Det blev tacos i kväll, det är så smidigt när man är många. Och nu har barnaskaran utökats med två till...det är tvillingkompisar till Louize så nu sitter de där uppe och tittar på film och bara myser. Staffan jobbar intensivt med sin uppsatser som han ska examinera nästa vecka, det är ju också en sysslesättning så här på fredagen. En del har inget jobb alls och andra har hur mycket som helst!

Nu mina vänner ha en trevlig kväll

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar