Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 30 januari 2012

Så många frågor!

Inför morgondagens träffar i Linköping ska jag svara på en massa frågor om hur jag mår...närmare bestämt 48 st! Det räcker inte att säga att jag mår ok och har inte ont, kan ni ta bort den här skiten nu?!
Nej då, jag förstår att de behöver massa med svar inför operationen, men jag tycker det är svårt att grader på en 4 gradig skala "om jag har blivit anfådd" eller "har du känt dig spänd" eller den här..."Har ditt fysiska tillstånd eller den medicinska behandlingen stört ditt familjeliv?"  Nåväl, jag vet vad jag ska göra i kväll iaf.
Imorgon åker vi vid 07.30 från Nässjö, så det blir tidig morgon för Melina på förskolan.

Melina har varit hemma med mig idag då hon varit förkyld och hade tendenser till astmatisk hosta, men det blev inte så mycket med det. Men en extra dag hemma var ju bara mysigt. Vi åkte till min farmor och fikade, sen sov hon gott när jag satte mig med lite släktforskning. Vid 16 hämtade vi hem alla andra i familjen från jobb och skola, så nu börjar kvällsbestyren. Melina kom nyss ner med hörselskydd...Cecilia spelade trummor!
Nu avslutar vi detta med några bilder
Solstrålen Melina

Så vacker soluppgång det var idag

Syrran spelar trummor, bästa att skydda öronen!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar