Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 17 januari 2012

Hej hopp, har visst varit dålig på att skriva de senaste dagarna, men känslan har inte funnits där och där har jag ju inte så mycket att säga!
Men i helgen var jag ute och fotade lite i det soliga vädret. Hittade några vackra "kristaller" i bäcken.
Och en av dem ser ni här...



Sen har jag ju fyra andra juveler och den minsta testade på att halka runt på de frusna vattenpölarna. Första testet var inte lika kul...då hon trillade bakåt! Men sen var det allt lite roligt :)

När det var färdig halkat och efter några försök att få hål på isen genom att kasta stenar på den gick vi hem och gjorde semlor......Nej, jag har inte bakat själv, köpte alla ingredienserna och "monterade" sedan ihop det. Själv tycker jag inte om semlor men det finns det andra i familjen som gör så de försvann fort!


Sådan här dagar känns allt som vanligt och jag glömmer bort hur läget igentligen är, men det går verkligen upp och ner i humöret, behöver verkligen sysselsätta mig med något hela tiden för annars är det så lätt att bara sätta sig framför tv:n och skita i allt. Det är då den jobbiga oron kommer inför det som väntar. Men idag är en bra dag och jag har sällskap av Jonathan som har ont i halsen, hoppas att det bara är lite förkylningsont.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar