Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 5 januari 2012

Idag har jag varit  på liten shoppingrunda med barnen, i väntan på att tåget till Linköping skulle anlända. Hanna och Anton skulle ju hem idag, så kul att barnen håller kontakt med sina vänner i Linköping. Innan dess lämnade jag kakelskäraren till pappa då det börjar bli dags för klinker i deras nya badrum.

Cecilia var på jakt efter kläder och hon hittade två tröjor, men själv känner jag ingen större lust till att köpa något i klädväg innan operationen det får bli en nystart efter den i stället. Jonathan är en stor bokvän så han köpte fortsättningen på en bok som han läst i skolan och han har redan "klippt" 62 av 264 sidor! Louize tog ett till hål i örat (Nu har hon 4). Melina köpte en cd-skiva med astrid Lindgren låtar, den bar hon stolt med sig vart vi än gick.
Vi tog även ytterligare en tur till mina föräldrar, för lite mockning och kort social samvaro. Melina ha spela lite spel med morfar och Jonathan hade snöbollskrig med kusin Ludwig som passande nog också var på besök. Mockningen och hämtning av vatten blev början på dagens träning som går...

...sådär, jodå det känns fortfarande rejält i de där rackarns magmusklerna, men nu ska jag inte ge mig!!! 

Satt och tittade på skidskytte...bra åkt och skjutet av herrarna (tredje plats för de som inte tittat)!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar