Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 14 augusti 2012

8 år sedan...


vi gifte oss!
Det var en strålande vacker dag och vi hade bestämt oss för ett trädgårdsbröllop.
Min far rodde oss i land vi sommarstugan där vigseln skulle äga rum.





Familjen Bengtsson Linnér

Det är inte utan än att man känner sig fin på sin bröllopsdag :)

Idag firade vi med en härlig middag här hemma, synd bara att jag blir mätt så fort. Men jag "tvingade" i mig en liten bit oxfilé och nyplockade kantareller, mums så gott det var!

Puss och Kram



2 kommentarer:

  1. Inte klokt vad tiden går. Ni var vackra allihopa, men jag håller med, du glittrar absolut lite extra. Vackert som i en saga, vi pratade för några dagar sedan om detta och mindes tillbaka, att det var ett bröllop med sting och att det gick åt flera liter av bananlikören! Din mor som fram på småtimmarna norpade köttbullar från andras mackor.... Ja, det var en mycket vacker och trevlig dag. Kram =)

    SvaraRadera
  2. Christina Husdahl16 augusti 2012 kl. 13:58

    Vad tiden går! Känns som nyss! Och det var ett fantastiskt roligt bröllop (som oplanerat avslutades med en sängkamrat jag aldrig träffat förr...)!

    SvaraRadera