Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

fredag 10 augusti 2012

Promenad eller bak

Melina frågade med huvudet på sned - "Mamma kan vi gå en liten promenad?"
Javisst kan vi det sa jag och gjorde oss i ordning. I horisonten såg jag oroväckande mörka moln, och de kom väldigt snabbt! Vi hann bara ut på vägen då jag vände vagnen och sa "Vi bakar muffins i stället!". Så kom jag undan allt för stora protester :)




Det blev alltså blåbärsmuffins av bären jag plockade igår, de smakade riktigt smarrigt.
Nu skiner solen igen så då får vi göra ett nytt försök med en lite promenad...men jag vill ju också se handbollsmatchen Sverige-Ungern! Men det finns ju en dag i morgon också :)

Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Fina muffins! Tänk att vi är i final - häftigt!!
    Jo,tack det har regnat bra idag, jag har sjöslag i bilen, men den torkar väl igen. Kram

    SvaraRadera