Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 20 augusti 2012

Hösten närmar sig

Nu har jag kommit igång och börjat jobba igen, det känns inte som jag varit sjukskriven sen oktober förra året! Har börjat jobba 50% och det känns ok, blir väldigt trött  i kroppen men det ska nog gå bra ändå.

I helgen hade vi den årliga kräftskivan i Sjösala, den innehåller ju inte bara kräftor utan även paj. Tyvärr tog jag lite paj...och sedan låg jag i 30 minuter med magknip och kräftorna fick jag ta efter de andra! Men men de smakade såklart gott då också.



Detta blev väl också sista besöket i sjösala för i år, tråkigt förstås!
Gungan svingande in i det sista och nästa år behövs nog en ny

 Och kusinerna små smaskade på glass, och det blev nog mer än en denna helg :)



Nu väntar nya skogspromenader och jag hoppas fortfarnade på att plocka både röda och blåa bär
och såklart lite trattkantareller.

 



Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Vilka fina kräftor, fångat dem själva kanske?
    Skönt att du är tillbaka på jobbet, men var rädd om dig! Kram

    SvaraRadera