Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 23 augusti 2012

Så där då har man lagat två hål, typiskt att man ska ha dåliga tandanlag! Speciellt när jag ska äta lite men ofta. Men men bra tandläkare har jag iaf, och kallas om ett år igen.
Äter även penicillin pga en infektion i ett finger, känns ju rätt fånigt att ett nageltrång ska ge sådana effekter.
 
De senast dagarna har verkligen varit höstlika och faktum är att det stör mig inte det minsta. Tycker om hösten och den härliga luften. Och med tanke på att sommaren inte gett så mycket värme som vi kanske hoppats på så kan det lika gärna gå över till nästa årstid.
 


På lördag ska nya bilen hämtas hem, skönt att det har löst sig med allt vad bilar heter. Safiran är lagad och astran är såld och däremellan hann vi köpa en Toyota!
 
 
Lite lagom trött just nu!
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

 

1 kommentar:

  1. Vilka härligt mossiga stenar du har plåtat, i höstsolen. Jag håller med dig, det känns som om hösten har kommit, det är helt annan luft om morgonen - hög och klar eller hur man nu ska beskriva den. Själv har jag börjat att hösta till det lite, bytt ut sommarblommorna och så...
    Då får ni ut och provåka i nya bilen imorgon - kul! Kram =)

    SvaraRadera