Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

söndag 20 maj 2012

En långhelg går fort

Nu har dagarna sprungit iväg igen, en långhelg går fort och man blir alldeles dagvild! I torsdags hade vi goda vänner på besök och tänk plötsligt var klockan 02.00 så trevligt vi hade :).

Jag, Jonathan och Melina tog en skogspromenad på lördagen och jag kände mig riktigt stark igen, hade raskare tempo och huggen i ryggen har minskat något, eller så har jag bara vant mig vid dom (värst på natten). Hur som helst var det skönt i skogen.




Idag (söndag) är det toppen väder, men Louize har varit och läkaren och kollat upp sina öron då hon har onti ett av dem och haft halsont. Men det var bara lite irriterat så det blev ingen medicin. Melina är fortfarande snorig och Jonathan är inte heller riktigt i form. Cecilia har varit på avslutning med sitt handbollslag så de fick en toppen dag ute. Jag har återigen smugit på tranorna och de börjar så smått vänja sig vid mig tror jag, de flyr inte lika snabbt iaf.


Imorgon studiedag för barnen och återbesök hos kirurgen i Eksjö för min del.

Puss och kram





1 kommentar:

  1. Ja, dagarna de bara springer iväg. Idag har det varit mer än underbart ute, tog fram shortsen redan på morgonkvisten - mer än härligt nästa projekt om det soliga håller i sig blir till att ta av taket! För att sedan känna vinden i håret. Skönt att Louize slapp medicin. Hoppas att det går bra i Eksjö imorgon. Kram :)

    SvaraRadera