Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 30 maj 2012

Nu äntligen kom nerladdningen igång!




I eftermiddag ska jag träffa alla slöjdlärarkollegor (på träsidan), ska bli kul att göra något annat än bara gå här hemma och skrota. Men innan dess hinner jag både vila och göra nytta. Var föresten inne i min slöjdsal idag för att hämta ett par videoband...det slutade med att jag var med hela lektionen och hjälpte till med det jag kunde tänk om man alltid var två lärare så mycket hjälp man kunde erbjuda eleverna då! Hade ju inte planerat att stanna så länge, men det var kul, tyvärr kändes det väldigt mycket i ryggen efteråt så i sommar får jag allt träna upp ryggen ordentligt om det ska hålla att jobba i augusti.

Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Underbara bilder, det är så att man kan känna doften av skog då man sitter här vid datorn och drömmer sig bort på skogsvägen! Skön promenadväg du har! Kram

    SvaraRadera