Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 14 april 2012

En solig förmiddag att ta vara på

Vaknade till min förvåning av klarblå himmel så bihålsinflammation tilltrots så var jag bara tvungen att ta vara på det fina vädret.
 Melina och jag tog oss ut på en liten runda som såg ut så här...

Först mata fågelparet i dammen, de var tyvärr väldigt fega så de vågade sig inte fram! Men brödet flöt så fint i väg till dem istället.


Sen hittade Melina några alkottar som hon stolt visade upp...



Ett antal stenar var hon ju också tvungen att kasta så det skvätte sådär härligt...


Därefter gick vi hem och det gick inte att smyga förbi studdsmattan inte,
det skulle absolut hoppas!...


...vilket gav ett hårresande resultat!


 En härlig promenad blev de och övriga familjen höll till på gymmet! Ja inte Cecilia då som är i Alingsås. Eftermiddagen var inte lika solig så vilken tur att vi tog oss ut när vi gjorde. Nu är det mulet och det har även kommit en kall regnskur.
jag känner mig något mindre täppt idag, så medicinerna har nog börjat göra vad de ska så smått.


Puss och Kram

Susanne

2 kommentarer:

  1. Oj, vilket härligt flygit hår man får utav att studsa! Många fina bilder - du är duktig med kameran! Idag blir det en solig dag, men kroppen skriker stopp, stopp efter gårdagens pass i trädgården, så idag får det bli lite finlir och kaffedrickande! Ha det bäst! =) Kram Kusin Monica =)

    SvaraRadera
  2. Tack för din/er delade dag:) Jag snorar på efter bästa förmåga och fick njuta vädret trots snökaoset här igår! En moster-kram till Kusin Monica kan jag väl också smyga in!

    SvaraRadera