Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Louize tog bussen till Nässjö där en kompis mötte upp sen fortsatte de till Jönköping med tåget. Cecilia är hos en kompis sen igår, Jonathan är på övervåningen och...ja spelar antar jag. Melina sitter brevid mig och målar, Staffan jobbar. Ja, så kan inledningen på påsken se ut. Just det, dagen började med illamående och vad  som följer med det...lite bättre ändå idag men det är segt. Förkylningen börjar lägga sig och även det halsonda.

Igår tog jag en riktigt lång promenad, för att vara jag, följde med Louize ut när hon red. Det tog på krafterna och jag var rätt trött i ryggen efteråt men skönt ändå att känna att det går att pressa sig lite mer nu. Melina och Jonathan var också med.

Kommer snart lite sköna påskglimtar i bildformat

Puss och Kram
och
Glad påsk

1 kommentar:

  1. Låter som en lugn början! Själv har jag varit släpvagnsförare åt Marcus som fixat möbler till deras balkong. Fick ju nöjet att pussa på gulle-Bruno också. Plutten är förkyld och kraxar mest. Kalle är genomförkyld och Anna på bättringsvägen. Men jag är frisk och glad:) Kram hela familjen!

    SvaraRadera