Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 7 april 2012

Trevlig påsk till er alla

I år fick vi vakna till en vit påskafton, inte vad man hoppats på y7en det får ju gå ändå. Tänker inte lägga in någon snöbild efter som det känns sååå fel. Istället får det bli "normala" påskmotiv som hör tiden till. Cecilia, Jonathan och Melina har letat efter sina påskägg, Louize hjälpte till att gömma dem. Jodå Louize fick också ägg, även om hon inte riktigt ville det då hon inte äter godis denna månaden. Jag lade  istället blandade nötter...hm av fel sort! Ja ja hon får köpa de hon tycker om vid ett annat tillfälle.



Blomgruppen kom som en glad överraskning från kollegorna på Norråsa.
Godiset fick jag av kära vännen Magga

Melina gick in för sitt letande efter påskägget, och lyckan var total när hon fann det!
Innehållet bestod av choklad och punchpraliner...mums!


Imorgon bär det i väg till Bergshemmet för påskmiddag...undrar just vad jag ska prioritera att äta. Tur att alla sitter länge och äter, då kanske jag inte känner mig så stressad. Ska försöka att inte tänka så mycket på att jag äter då går de lite lättare, om ni förstår hur jag menar.

Fortsatt trevlig helg till er alla

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Å vilken glad liten tjej! Glad påsk till er med! Kramar Anna

    SvaraRadera