Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 25 april 2012

Framsteg

Borde nästan fira idag...har inte kräkts på två dagar vilket känns som en delseger i det hela. Nu är det ju bara två dagar men det visar väl ändå på att det går åt rätt håll eller att jag faktiskt kan hantera reflexen lite bättre.

Förmiddagen var seg, planterade om några tomatplantor och tog det lungt. Eftermiddagen blev lite mer aktiv, bakade två sorters kakor inför kommande konfirmation det svåra blir nu att ha lika många kvar den 5 maj. Men jag lade undan några smakprov och det får räcka! Det jobbiga med att baka är att ryggen värker så fruktansvärt efter en kort stund, så nu vill jag helst göra ingenting för musklerna är helt slut! Får väl ta nya tag imorgon...

Puss och Kram

2 kommentarer:

  1. Tycker nog att det är viktigare att delta i konfirmationen än äta kaka... Å andra sidan blir man ju lite sugen...suck det är svårt med gränser:) man får nog vara glad att göra en del och vila en del och det går ju definitivt framåt ! Kramis

    SvaraRadera
  2. Jippi hurra för dig! Jag blir så glad!
    Jag har också planterat om, fast gurka. Det blir ingen hallonsylt kokt ikväll, det känner jag, men imorgon är ju en annandag!Kram =)

    SvaraRadera