Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

onsdag 11 april 2012

Snön har nu i princip avlägsnat sig från marken det enda som verkar bestå är min envisa förkylning och ryggvärk! Ska träffa min läkare i Eksjö på fredag och se vad han säger om det hela. Vore ju rätt skönt att slippa spy var och varannan dag...Men det tar väl helt enkelt tid och jag har inte tålamod.

Melina är återigen på förskolan efter lång hemmavaro, inte helt nöjd med det utan vill mest hålla fröken i hand eller sitta i knä. Hon har varit mer orolig efter det att jag kom hem från sjukhuset, iaf på förskolan, men det vänder nog.

När det gäller mitt matintag är det inga större förändringar, jag får i mig små portioner och det tar tid men jag äter ganska ofta (enligt mig). Tandläkaren är nog inte lika förtjust i mitt småätande, det vill till att hålla god munhygien också tandborsten får jobba flitigt!

Nästa vecka ska Louize döpas eftersom hon valt att konfirmera sig, så i eftermiddag ska jag på dopsamtal. Det blir ett dop av enklaste slag allt enligt Louize egna önskemål.

Nu är snön borta men för några dagar sedan var det vitt, men blåsa bubblor gick bra ändå
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar