Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

måndag 20 januari 2014

Å dagarna rullar förbi

Sådär nu har jag haft två dagar utan större problem, bara ryggvärk som troligen grundar sig i muskelvärk och lite för många stick i ryggraden på kort tid.
Klockan 11 idag så var jag på röntgen igen, och svaret på den var att luftspalten har blivit lite mindre, och luftläckaget är mindre. Detta säger kanske inte så mycket egentligen, men imorgon ska läkarna återigen sätta sig ner och fundera ut vad som ska bli nästa steg...suck jag förväntar mig inget, visst det går framåt men såååå sakta! Jag hade ju velat vara hemma imorgon och var med och fira Jonathan som fyller 12 år och på onsdag fyller Cecilia 14 år det är tungt att vara här och inte där. Men jag har lovat att sjunga för dom båda via skype, alltid något iaf.
 
Mitt bloggande känns nu som en evig upprepning med små förändringar men å andra sidan så är det så min vardag ser ut nu. Snart hoppas jag på att kunna ge lite mer nyanserade skildringar här från US.
 
Puss och Kram
Susanne

1 kommentar:

  1. Även om det går i snigelfart, så går det ju framåt!!!!! Ses imorgon! =) Kram

    SvaraRadera