Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

tisdag 7 januari 2014

Så vad har hänt sedan sist? Jo i söndags blev det en omoperation och det såg bra ut ända till de hade sytt ihop mig igen, då började det läcka igen. Måste vara frustrerande för kirurgerna när de stått och jobbat i timmar och så blir det inte bättre iaf. Natten mellan söndag och måndag var hemsk med mycket värk och lite sömn. Och efter det har värken kommit och gått hela tiden, blir ju inte bättre av att jag mitt i natten sätter i halsen och får världens hostattack, trodde dränaget skulle ta sönder hela högra sidan på mig. Men lite hostmedicin gjorde det hela bättre och lite extra smärtlindring gjorde sitt till. Idag har de gjort ett nytt försök att få läckaget att täta, genom att byta form på dränaget, det läcker mindre men frågan är om det är tillräckligt. Om det nu inte funkar så blir det operation på torsdag em, lite plastikkirurgi där de flyttar en muskel som ska fungera som "tätningsmaterial".

Har haft flera besökare idag och det gör att dagarna går fortare, tack Monica, Maria och Patrik.
 
Nu hoppas jag på en god natt
Puss och Kram
Susanne
 
 

1 kommentar:

  1. Ja, jag hoppas verkligen att du får sova gott i natt! Utan bråkiga maskiner och hosta. Vad bra att det ändå läcker mindre =) Vi ses! Kram

    SvaraRadera