Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 30 januari 2014

Så beredd jag kan bli...

klockan är nu 06.25 och jag har duschat och fått på mig operationskläderna och tänkte göra ett litet inlägg innan jag rullas iväg. Känner mig relativt lugn inför detta pratade med en kurator igår och det var ett bra samtal som gav mig lite annat perspektiv men även bekräftelse på sådant jag egentligen redan visste. Ibland är det bara bra att någon utomstående sätter ord på det tror jag även om det sitter långt inne för mig att prata med någon om just det vi pratade om. Operationen beräknas börja ca 07.35 så nu ska jag bara ta några tabletter och sedan sätta mig tillrätta i sängen och invänta sövning vad som händer sen får jag veta när jag vaknat igen!
 
Nu till något helt annat
 
Vår son Jonathan har ju provspelat för en novellfilm och han har verkligen gjort det bra, så bra att han fick rollen han ville ha! Med tanke på att han aldrig spelat in film eller varit aktiv inom teatern så är jag verkligen mycket imponerad. Ska bli så kul att följa det hela när inspelningarna drar igång till sommaren och jag ser på honom att han känner sig stolt och glad, å det värmer så!
 
Ja det var väl vad jag hade att tillägga idag
På "återseende" mina vänner
 
Puss och Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar