Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

torsdag 2 januari 2014

Nu börjar det hända något i alla fall. Idag konfererade läkarna om hur de skulle gör med mitt läckage, och resultatet blev att sänka trycket på utsuget av luft. Det ska ge området bättre möjlighet att täta håligheterna. Har gjort lungröntgen idag också och det visar inte på något som skulle ha blivit värre och det känns ju väldigt bra. Så jag har faktiskt ett leende på läpparna större delen av dagen. Leendet beror också på att jag fått igång skype-uppkoppling med familj och vänner. Det känns ju som vi träffas fast det är många mil emellan. Melina såg lite förundrad ut först men sen tyckte hon nog att det var lite kul, och inte blev hon ledsen heller!
 
Ikväll är det inte så mycket att ha på tv, tittar lite på hockey Sverige mot Slovakien, men tv.n får väl stå på för svenska laget så slutresultatet kan ju vara lite intressant...fast det får vara på ljudlöst för jag tar nog fram en bok och läser lite!
 
Så jag gör nog som dotterns häst och lutar mig tillbaka!
 
 
Puss och Kram
/Susanne

1 kommentar:

  1. Nu har jag läst ikapp, kan säga att uppkopplingen på GC inte var den bästa. Men så skönt att du mår bättre! =) Jag tittar in när du vill, bara hojta vilka dagar du inte har besök. Vi ses snart! Kram

    SvaraRadera