Tänkvärt

You never know how strong you are until strong is the only option

lördag 4 januari 2014

Upp som en sol ner som en pannkaka

Natten var bedrövlig med dränagemaskin som ständigt larmade och allra helst när jag precis somnat om såklart! När jag väl kommit upp och fått i mig lite frukost, som idag intogs på rummet pga lågt blodtryck...så slog magen bakut och där går jag inte in på detaljer men det sänkte mig en del. Och så träffade jag läkaren och det blir ingen ny åtgärd idag pga för högt läckage. Och som inte det vore nog så får jag nu också fettreducerad kost pga misstänkt läckage av lymfvätska, tycker jag är tillräckligt prövad men visst lägg på mer besvär gör det bara! Jag sitter här i min bubbla som inte lär brista på ett tag.
 
Det var dagens självömkan, det får räcka med den varan.
 
Så nu med hopp om en god natt och en bättre morgondag!
Puss och Kram
Susanne

2 kommentarer:

  1. Hallå, har du fått sova lite inatt eller har maskinerna fortsatt att bråka med dig? Kram

    SvaraRadera
  2. Maskinerna sätt igång lagom till natten och bråkade igen, så typiskt!

    SvaraRadera